KURUMSAL DANIŞMANLIK
Kurumsal danışmanlık hizmeti, çalışanların iş yerine aidiyetinin arttırılması, çalışan personelin ve yöneticilerin ilişkilerinin sağlıklı yönetilmesi ve performans memnuniyetini yükseltmeye, kurumun işlevselliği ve üretkenliğini geliştirmesine analizlerini ve iyileştirmelerini içermektedir. Kurumun ana sisteminin ve alt sistemlerinin uyum içinde çalışması üretkenliği ve çalışma gücünü arttırmaktadır. Bu nedenle kurumun ihtiyaç ve beklentileri kapsamında hedef oluşturulmaktadır. Departmanlar içi eğitimler, ekiplere yönelik grup çalışmaları ve bireysel danışmanlık destek programları yapılandırılmaktadır.
Hedefler;
- Yönetim etkinliğini arttırmak
- Liderlik yetkinliğini geliştirmek ve desteklemek
- Kişiler arası ilişki geliştirmek
- İş yaşamına özgü sosyal beceri kazandırmak
- Kurum içi çatışma çözümü
- Kurum İçi Motivasyon Geliştirme ve Performansın Arttırılması
- Çalışan Memnuniyeti Analizi ve Raporlama
- Danışan Memnuniyeti Analizi ve Raporlama
Verilen Bazı Kurumsal Eğitimler
- Etkin İletişim Kurma ve Yönetme
- Kriz Yönetimi ve Stresle Başa Çıkma
- Kurum İçi Motivasyon Geliştirme Teknikleri
- Etkin Takım Kurma ve Yönetme Becerileri
- Kişisel İmaj Yönetimi
- İş Hayatında Kuşaklar Arası İletişim
- İşbirliğine Dayalı İlişki Yönetimi
- Etkin Liderlik Becerisi Geliştirme
- Telefonda Etkin İletişim
- Departmanlar Arası İletişim
- Proje Yönetim Eğitimi
ZİYARETÇİ YORUMLARI
BİR YORUM YAZIN